Is het mogelijk om een net als Michael Knight met een auto een rijdende vrachtwagen in - en uit te rijden?

Als het inderdaad mogelijk is, is er een maximum aan snelheidsverschil waarbij dit kan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
3.9K

Het beste antwoord

Dit is een keer getest door Myth Busters (leuk programma op Discovery Channel). Het resultaat was dat dit inderdaad mogelijk is, en tegen alle verwachting in zelfs bijzonder gemakkelijk is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maximaal is afhankelijk van het type auto, namelijk de snelheid waarmee deze van de grond komt (gaat vliegen, en dat is niet aan te raden) (plus rekening houdende met remweg, tenminste als je IN de vrachtauto tot stilstand wil komen), minimaal een positief verschil
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zeker mogelijk. niet heel veel anders dan een stilstaande vrachtwagen inrijden. je moet natuurlijk wel wat sneller gaan dan de vrachtwagen en weer snel genoeg kunnen afremmen om tot stilstand te komen in de truck...