Stuurt het CBR nog herinneringen aan 75-jarige m.b.t. rijbewijskeuring?

Ik hoor geregeld dat mensen hun keuring vergeten om dat ze een herinnering verwachten en die niet krijgen.

5 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Antwoorden (1)

Ja. Ongeveer vier maanden voor het verlopen van uw rijbewijs ontvangt u van de RDW een herinnering daaraan. Het is echter verstandig al eerder actie te ondernemen, want soms duurt de beoordeling van iemands medische rijgeschiktheid langer dan vier maanden, zodat u zonder rijbewijs zou kunnen komen te zitten.
Medisch keuren mag maximaal een jaar vooruit plaatsvinden.
SimonV
5 jaar geleden
adriana
5 jaar geleden
Dank voor de info!