Het beschermt de kogel van de trekhaak tegen regen. Hierdoor dus minder snel roest. Bovendien is de kogel natuurlijk altijd vettig, en je wil het vet er op houden omdat het als smeermiddel dient. Het vet wil je natuurlijk niet in je kleren krijgen, als je er tegenaan loopt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

om hun schenen niet verschrikkelijk te stoten.
13 jaar geleden
Om geen smeer op hun kleding te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om de deuk niet al te erg te maken als ze ongelukkig parkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze hun originele kunststof kapje kwijt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om van hun saaie auto een SPORTauto te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
origineel! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is goed :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje sportwagen heeft juist GEEN trekhaak....
wel leuk gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@reinier
Klopt, ik heb (helaas) 1 keer een Porsche gezien met een trekhaak, om het nog erger te maken, zat er ook nog een ski-box op het dak. Gewoon zonde...
Omdat een voetbal wat te groot is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze niet kreatief zijn,bijna iedereen heeft een tennisbal op z'n trekhaak. Ik zou er een ANTI STRESS BAL opdoen,misschien worden de stressaanvallen in het verkeer ook minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodat hun Jack Russel achter de auto aan blijft rennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan valt hun welstandsknobbel beter op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Robinde3
Hiermee wordt (werd) bedoeld dat die mensen lieten zien dat ze een aanhanger/caravan konden betalen....tegenwoordig, sinds fietsdragers een algemeen goed zijn geworden, is dat veel minder de reden voor een trekhaak. Want velen hebben dat ding vooral om fietsen mee te kunnen nemen.