Hoe hard mag ik rijden op deze weg?

Binnenkort moet ik richting Zwolle en een stuk op de blaloweg rijden. Ik weet dat deze 50 per uur is links vd kruising van de Hasselterweg. Maar ik ga naar rechts. Op de Hasselterweg zelf mag je 70 tot aan de kruising. Ter verduidelijking heb ik een foto gemaakt met de bekende maximumsnelheden. Op google maps kan ik ook nergens een bord met maximumsnelheid. vinden. Hopelijk kan iemand me helpen of het nu 50 of 70 is. Bedankt!

Foto: https://www.mupload.nl/img/vbtfccmjeuqk.png

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
TurfGraver
6 jaar geleden
50 kilometer per uur.
Inekez1
6 jaar geleden
Het is binnen de bebouwde kom. Dan geldt een maximum snelheid van 50 km/uur, tenzij met borden iets anders is aangegeven. Geen bord dat je 70 of 80 mag, dan is het dus 50.

Antwoorden (1)

Vrijwel dagelijks rijd ik over deze weg.
Hier geldt: het is bebouwde kom, dus 50. Behalve als het anders is aangegeven.
Het is bijvoorbeeld anders aangegeven (adviessnelheid 70) op een ander gedeelte van deze rondweg Zwolle: de Centuurbaan.
Als niet duidelijk is aangegeven 70, houd je dan altijd aan 50.
De Blaloweg/Zwartewaterallee (=50) staat bekend als een weg waar veel wordt geflitst.