Waar kan ik deze auto stoelhoezen bestellen ?

Ik heb een autootje gekocht. Occasion uit 2005. Een Ford Ka 1.3. De bekleding in deze auto is van donkerblauw leer. Ik vind dit niet zo mooi en heb liever zwarte stoffen bekleding. Nu weet ik dat er autostoelhoezen zijn waardoor je gemakkelijk de look kunt veranderen. Nu weet ik alleen absoluut niet welke hoezen ik zou moeten bestellen die passen bij het model van mijn auto. Weet iemand een site waar dit gemakkelijk op te vinden is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Bij Conrad is er een ruime keuze:
https://www.conrad.be/ce/nl/overview/0330130/Auto-stoelhoezen-universeel
fremar
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt! En dit past daadwerkelijk goed om de stoelen heen? Ik kan me niet voorstellen dat het mooi strak zit namelijk, haha. Maar goed ik heb er totaal geen verstand van.