Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik auto's of caravans die in slechte staat zijn gratis vinden?

Waar kan ik een auto of eventueel een caravan gratis of goedkoop vinden, hij moet niet kunnen rijden mag bekrast zijn, zolang hij vanbinnen nog een beetje heel is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
708

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Auto's weet ik niet maar caravans kun je gewoon bij caravandealers vinden.
Die hebben regelmatig caravans waar ze van af moeten en anders moet er voor het afvoeren betaald worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Auto's zijn nauwelijks gratis te verkrijgen. Ze bevatten meestal ijzer en andere metalen. Deze hebben ook enige waarde. Ook bevatten ze veelal nog bruikbare onderdelen waardoor een sloop bedrijf nog een klein bedrag voor de auto geeft. Deze onderdelen verkopen ze weer, hierdoor is het verkrijgen van een gratis auto lastiger.

Een caravan bevat minder waardevolle onderdelen. Het plastic en andere onderdelen wegen niet op tegen de waarde van de metalen. Veelal moet je marktplaats raadplegen hiervoor. En je kunt eens informeren bij een dealer (maar dat lijkt me moeilijker). Ik denk dat je het echt van sites als marktplaats en speurders moet hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding