wat houdt dat precies in als een auto bluetooth voorbereid is?

kun je dan met de eigen telefoon meteen bellen of moet er nog iets gebeuren voor dat kan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
24.3K
TurfGraver
6 jaar geleden
Communicatie. :/ Het kan van alles betekenen.
Voorbeeld.
https://www.audi.nl/nl/web/nl/innovatie/media/infotainment-en-communicatie/telefoonvoorbereiding.html
dudemeister
6 jaar geleden
het lijkt me dat je met BT verbinding kunt maken met je auto, radio, boordcumputer ed en dus op je device makkleijke gegevens kun aflezen

Antwoorden (1)

je gsm is dan verbonden met je auto als er iemand je belt dan kan je opnemen via het scherm in de auto