Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkope winter autobanden bestellen voor Suzuki SX4?

Maat 195x65x15

Bij autobedrijf kost het 539 voor 4 wielen met band.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Nienke2,

Kijn eens op www.goedkopeautobanden.nl , de goedkoopste winterband in jou maat is daar €51,94 p/stuk.
De duurste is €91,21.

Succes,
Leonard

Toegevoegd na 2 minuten:
op deze site staat ook een knop "montagepartners" waar je de banden kunt laten monteren/balanceren bij jou in de buurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je info, maar ik ben zoekende naar winterbanden, dit zijn zomerbanden, of kijk ik niet goed ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de beginpagina kun je bij "bandensoort"winterbanden aanklikken en dan zie je de goeie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verder vul je in breedte 195, hoogte 65 , radius 15
www.autobandenmarkt.nl is meestal het goedkoopst. Bij de prijzen die je daar vindt, komt nog wel montage van ongeveer 15 euro per band. Voor de wielen koop je het beste een setje op marktplaats.

Overigens is 539 voor velgen plus banden niet overdreven duur. Let ook op de kwaliteit van de banden, er zijn grote verschillen tussen de A en de B merken. Ga niet voor het goedkoopste, want dan kun je beter op je zomerbanden blijven rijden.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding