Waarom zitten er zwarte stippen langs de voorruit van een auto?

Volgens mij hebben alle auto's het. Het gaat om de strip van zwarte stippen bij de vooruit van een auto.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
3.7K

Antwoorden (1)

De ramen worden geplakt, en omdat de lijm onzichtbaar moet zijn aan de
buitenzijde is de ruit aan de zijkant ondoorzichtig gemaakt. Dat had ook
met een scherpe overgang gekund, in plaats van stippels tot zwart. Dit
valt minder op, is mooier