Weet iemand een plek langs de snelweg a12 bij utrecht, iets van een mc donalds oid, om af te spreken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.9K

Antwoorden (3)

Alsjeblieft. Hoe laat zullen we afspreken?
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thnx!
Als jij ook een ziek kind over moet brengen ben je van harte welkom;)
AWM
14 jaar geleden
Nee, gelukkig geen zieke kinderen. Nou succes dan maar!
Bij de afslag Houten naast de Hornbach.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is tegen Utrecht aan, daar zit de Mc Donalds.
Na de afslag moet je Houten/Nieuwegein aanhouden, en dat zit het na 300 meter aan je rechterhand. Very easy...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
einde afrit 17 zit een bastion hotel.
einde afrit 15 bij de carpool zit ook een restaurant.
afrit 19 een mercure hotel, klein stukje verder aan de schoudermantel zitten ook een aantal horecagelegenheden.