Welke bestelwagen heeft 2 airbags?

Ik moet een nieuwe (tweedehands) bestelwagen kopen. Nu wil ik graag dat er bij de passagiersstoel ook een airbag is. Ik heb er pas één keer een gevonden bij 'n VW Caddy (maar die was helaas te duur). Vaak wordt het op websites niet of foutief vermeld. Weet iemand bij welk merk auto dat het geval is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij moet je dan toch eens goed met de accountant overleggen. financial lease kan nog steeds als je zzp'er bent, ook als je hem uiteindelijk op prive wilt. Als je de auto prive hebt dan heb je geen bijtelling maar ook geen investeringsaftrek, renteaftrek en afschrijving. Dat levert je natuurlijk wel weer enorm veel voordelen op belastingtechnisch, zie http://www.finalease.nl/belastingvoordeel-financial-lease . Een caddy heeft bijv 25% bijtelling als je er ook prive mee rijdt. Maar een caddy heeft vaak maar een nieuwwaarde van 13 tot 16 duizend euro en dan valt 25% bijtelling toch ook wel weer mee. Dat streept makkelijk weg tegen alle voordelen. Misschien kan je jouw accountant nog eens raadplegen in een dergelijke specifieke situatie. het betekend namelijk ook dat je geen investering van enkele duizenden euro's hoeft te doen voor een nieuwe auto en dat geld gebruiken voor je bedrijfsvoering.

Het beste antwoord

Elk merk en type heeft uitvoeringen met een dubbele airbag. Dit is optioneel dus ben je afhankelijk van de eerste eigenaar of het er destijds als extra optie op bijbesteld is.
Caddy's, kangoo's, combo's, vivaro's, trafics. alles is met dubbele airbag te krijgen.

Wat is trouwens te duur voor je? je kan ook tweedehands auto's (en dus ook bedrijfswagens leasen hoor! kijk maar eens op www.finalease.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je Koekie987! Helaas wordt het op diverse sites niet of niet goed vermeld dus het is zoeken naar een speld in een airbag. Ik zal dus toch de bedrijven moeten gaan bellen of er naar toe gaan om zelf te kijken of er een 2e airbag in zit.
Leasen is voor mij niet gunstig omdat ik zzp'er ben en de auto op eigen naam heb staan, niet op bedrijf (op aanraden van accountant).