Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Milieusticker nodig Movie World?

Beste,
Ik ga volgende week naar Movie World in Duitsland. Hebben wij een milieusticker nodig? Want wat ik van vind is nodig in paar steden/dorpen. Maar voor een pretpark ook? Voor de zekerheid vraag ik het hier.
Dank alvast!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt hem maar hebben, je kunt hem bij iedere DEKRA vestiging in Nederland en Duitsland zo ophalen aan de balie voor 5,00.
theuvel
8 maanden geleden
Mocht u het nodig hebben, dan kunt u bij een tankstation in Duitsland alsnog een milieusticker kopen. Als er voldoende tijd is, dan is het ook via internet verkrijgbaar bij vele webshops.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om het pretpark te bezoeken heb je geen milieusticker nodig. Het park ligt buiten het gebied van Bottrop dat valt onder de Ruhrgebiet Umweltzone. Als je ook nog de stad wil bekijken dan heb je de sticker wel weer nodig. Zie de links voor nadere uitleg.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mijn dank is groot!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Enorm bedankt!

Andere antwoorden (1)

Een paar jaar geleden ging ik precies hetzelfde doen, toen moesten wok van de duitse politie wel zo een groene sticker aanschaffen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding