astra g 1999. Nadat ik een tik op de benzinetank geef dan start ie. Hoe kan dat??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Ik heb dit wel vaker gehoord, ook bij andere merken. Vaak is er dan een probleem met de brandstofpomp.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Omdat je dan puur geluk hebt!

Toegevoegd na 39 seconden:
Als ik een tik om mn tank geef start mn auto ook trouwens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een redelijk bekend probleem van de Astra's. Veel mensen hebben hun brandstofpomp moeten vervangen. Als ik je vraag lees, mag je van geluk spreken.
Op onderstaande link kom je in contact met meer lotgenoten.