Mijn sleuteltje van mijn startonderbreken past niet, weet iemand raad?

Mijn startonderbreker wil niet pakken, nu kan ik hem dus niet starten.
Hij knippert sneller als normaal, het is een losse aangesloten startonderbreker en ik heb geen reserve sleutel. Auto is 21 jaar oud, dus geen electronica verder die kan worden uitgelezen.
Ik dacht dat het aan het sleuterltje lag, misschien batterij maar die zit er volgensmij helemaa niet in, en nu ik er aan denk knippert hij dus echt veel sneller.
Op de heen weg totaal geen last en terug deed hij het ineens niet meer. Help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op bijgevoegde forum. Misschien helpt dit je verder.
http://amtgarageforum.nl/forums/Thread/119653.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar was ik ook al, helaas kan je zelf geen vraag stellen.
En de meeste vragen gaan over een vaste startonderbreker, deze is er later los ingebouwd.. bedankt in iedergeval voor het meedenken.

Het beste antwoord

Heb dit ook weleens gehad. Garage heeft toen start onderbreker uitgeschakeld. Neem contact op met garage of anwb. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

misschien zit er een kort sluiting ergens of misschien moet er een zekering worden vervangen!!

Toegevoegd na 2 minuten:
het zal vast een kleinigheidje zijn ik denk een zekering!!