mijn 16 jaar oude Agila raakt op. ben nu op zoek naar een nieuw alternatief. Moet hoog kunnen zitten en niet te duur. Wie heeft voor mij HET advies?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (1)

Ik raad je aan naar de Opeldealer te gaan. Er zijn vast wel meer mensen die tevreden zijn/waren over de Opel Agila en een nieuwe, vergelijkbare auto zoeken.

Volgens deze website https://nl.wikipedia.org/wiki/Opel_Agila werd de Opel Agila (B) opgevolgd door de Opel Karl. Dat lijkt mij een goede keuze, maar of dat werkelijk zo is, zal je zelf moeten nagaan bij de dealer.

Toegevoegd na 4 minuten:
De Opel Agila werd samen met Suzuki ontwikkeld en geproduceerd. Het model heette bij Suzuki Wagon+ en later Splash. Ook deze wordt niet meer geproduceerd. De Suzuki Splash is opgevolgd door de Suzuki Celerio. Dat lijkt mij ook een prima alternatief. Kijk voor meer informatie op https://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Celerio of op de website van Suzuki www.suzuki.nl.

Toegevoegd na 7 minuten:
Correctie: het oude model van Suzuki was de Suzuki Wagon R+.