Komt die goedkope auto uit India nog naar Nederland?

Een jaar of 2 geleden is een nieuwe goedkope auto gebouwd die naar Europa zou worden gebracht.
Dat ding zou een €7000 gaan kosten als ik het goed heb.
Een volwaardig voertuig.
Is er al wat gebeurd intussen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Nano Tata
http://www.autoblog.nl/archive/2011/03/31/neee-rdw-keurt-tata-nano-bijna-helemaal-goed

Het beste antwoord

Nee deze wagen komt niet naar europa de auto wordt niet goedgekeurd voor het europese wegennet.

Toegevoegd na 38 seconden:
In india kost deze auto omgerekend € 1.500

Toegevoegd na 8 minuten:
De prijs is in middels in india al € 1.800 hier onder de link met meer info over deze wagen en de aanpassingen die ze willen doen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
$#^&*
Weet je nog hoe dat ding heette?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er was sprake van dat er een europesche versie ontwikkeld zou worden. Daar gaat nogal wat tijd overheen, inclusief alle keuringen.

Andere antwoorden (2)

Die Tata bleek in de praktijk toch wel een slechte auto te zijn. Ook in India kon je toch maar beter een iets duurdere auto kopen. Goedkoop is duurkoop, bleek ook in dit geval te kloppen. En daarom zag de rest van de wereld er waarschijnlijk ook maar van af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze verwachten dat Tata in dit jaar nog naar Europa komt.