Is het duur om een raam te laten zeyten in de zijflank van een bestelwagen waar geen raam zit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
3.7K
Antoni
7 jaar geleden
Deze vraag is moeilijk te beantwoorden. Immers: wat de een duur vindt, vindt een ander goedkoop of best redelijk.

Antwoorden (1)

Duur of goedkoop is een relatief begrip en hangt van je budget af ;-)
De kosten voor een ruit in je bestelauto hangen van zo veel dingen af, dat je een serieuze prijsopgave zou moeten vragen om een indicatie te hebben. Op het forum in de bron vind ik (nieuw)prijzen variërend van rond de 400 tot over de 800 euro, en dat zijn alleen de ramen, het inbouwen zal daar een flinke schep bovenop gooien.

Het beste kun je wat bedrijven om vrijblijvende offertes vragen, en op grond daarvan je beslissing nemen.