Bestaan er auto,s met bluetooth?

ik ben om 16 juli naar verenigd koningkrijk (((((ENGELAND))))) geweest maar mijn nonkol heeft gezegt dat hij een vauxhall (((((OPEL))))) insignia heeft,maar heeft deze auto daar wel bluetooth?of hier bluetooth?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
ronron1212
7 jaar geleden
In de meeste radio toestellen in nieuwe auto's zit dat
Ritsuka
7 jaar geleden
gaat het om muziek afspelen? of wil je je telefoon koppelen voor handsfree bellen? Als het alleen om muziek gaat, kun je gewoon een losse autoradio met bluetooth functie kopen en in de auto zetten (als dit past)
ronron1212
7 jaar geleden
Ook om je telefoon te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat is dat met ((((OPEL)))) (((((ENGELAND))))) ??

Antwoorden (1)

Hij heeft wel degelijk bluetooth, ook in Nederland zie bron: