Je kan op de site van het CBR vinden welke rijscholen in jou buurt zitten.
Daarbij kan je van de meeste rijscholen ook het slagingspercentage zien.
Kan je zelf beoordelen welke rijschool je wilt rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

zie link

http://www.rijschoolgoosen.nl/iframe.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op de site van de BOVAG kijkt heb je genoeg rijscholen die zijn aangesloten bij die organisatie en die je niet belazeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De opleiding van de ANWB: dan doe je twee weken achterelkaar rijlessen en direct daarna examen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb juist hele slechte ervaringen met de ANWB.
Ooit een proefles gedaan om te kijken hoeveel lessen ik nodig zou hebben.
Kwamen uit op 50 uur lessen, mede omdat er geen punten geteld werden voor onderdelen waar we niet aan toegekomen waren. Maar die 0 punten werden wel meegeteld voor het gemiddelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke '0 punten'? Hoezo '0 punten'?
Tijdens een allereerste les valt er letterlijk NIKS te zeggen over hoeveel lessen iemand nodig heeft.
Voor zover ik weet gaat 't bij 't systeem waar jij 't geprobeerd hebt, om een ander systeem dan waar ik aan zat te denken.
je vader of moeder ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ken er wel een...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb drie rijbewijzen, alle drie bij een andere school gehaald en geen van de drie heeft me in mijn ogen ooit belazerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken er geen...en als je op moet voor het examen dan wordt je daar nog verschillende keren belazerd!