Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost het om een kras op de auto te herstellen?

Het komt door de hond, zie foto's. Op de zijportier van de bestuurders kant. Hoeveel kost het ongeveer om dit te herstellen? Het is een zusuki.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zit ook een deel modder om heen, je ziet als je goed kijkt wel +- 3 witte strepen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
678
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat zoiets een kleine 500,-€ zal kosten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als de krassen niet te diep zijn, is er een kans dat je ze zelf weg kunt poetsen, ga voor de spullen hiervoor naar een zaak waar ze autoaccessoires verkopen. Hier vind je wel goede producten daarvoor, alleen de repair pen werkt niet goed heb ik horen zeggen:
http://particulier-autoverkopen.nl/hoe-kun-je-het-beste-krassen-weghalen-en-wegpoetsen/
Verder staat niets je in de weg om bij garages en/of schadeherstel bedrijven te vragen wat dit ongeveer gaat kosten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij een professioneel poetsbedrijf polijsten ze dit voor een paar euro er voor het grootste deel uit. Je mag me een berichtje sturen als je in de buurt van Rotterdam woont.
(Lees meer...)
paulus811
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding