Is er een winkel in Amsterdam tot 8 uur open waar je je auto kan overschrijven?

Is er in Amsterdam een winkel tot 8 uur of later open waar je je auto kan overschrijven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
3K

Antwoorden (1)

Iedere winkel met een post NL balie. Kan in Amersfoort bijvoorbeeld zelfs tot 22:00 bij de post balie in de plus.

Je kan nu ook online overschrijven als je een rijbewijs hebt van 2014.

Toegevoegd na 11 minuten:
Diverse Albert Heijns waar het kan:
Jodenbreestraat 21 open tot 22:00
Cornelistroostplein 11 open tot 22:00
Gulden Winckelplantsoen 5 open tot 22:00
Buikslotermeerplein 310 open tot 21:00
Bijlmermeerplein 526 open tot 22:00
AH XL Gelderlandplein 47 open tot 22:00

Voor online overschrijven zie bron.

Toegevoegd na 1 uur:
Vergeet niet meteen een verzekering af te sluiten.
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
https://www.raivereniging.nl/ecm/?id=workspace://SpacesStore/ab6b8b33-9d35-4d58-b9dd-1bac9616ce40
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik had dat nog niet gelezen Ronron, bedankt. Ik moest het antwoord toch nog aanpassen dus ik heb de link naar de RDW erbij gezet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Flinke lijst, goed antwoord, plussen lukt nog niet.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
@Maxineter123 Is het nog gelukt?