Wie weet hoe ik aan een Nederlandse beschrijving kom van deze autoradio/cd/navigatie kom?

Hij zit veel ingebouwd in Amerikaanse auto's. BV in een Dodge Ram

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Beste kans is op naam en typenummer te zoeken in de zoekmachines, en dan "Nederlandse handleiding" of "Dutch Manual" in te voeren.
De andere mogelijkheid is de fabrikant zelf te benaderen en te vragen of zo'n Nederlandse handleiding uberhaupt bestaat.
Verder kun je het door Google of een echte vertaler laten vertalen ( ik ken wel iemand die dat doet) als je een anderstalige ( bijv. Engels of Duits) manual hebt...

Succes! Ik denk zelf dat je het best af bent bij de laatste optie...