met een spuitbus het ijs van je autoramen af halen ..werkt dat?? en hoe? vast niet mileu vriedelijk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ik gebruik hem ook. Ik heb enkele verschillende gehad maar vind dat de spuitbus van Karwei het best zijn werk doet (mijn ervaring natuurlijk). Of het milieuviendelijk is???????????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de spuitbus zit een voor water vriespuntverlagend middel, het zal snel vervluchtigen en hoeft niet per sé vervuilend te zijn... Als het op alcoholbasis is dan is dat niet vervuilend... Maar ik ken de bus niet die jij bedoelt, dus ik kan er ook niet concreets over zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik zelf een spuitflacon en ik vindt het fantastisch. Even sproeien, en een paar seconden later is je ruit ontdooit.En ik neem aan dat met de eisen van tegenwoordig het ook niet echt slecht voor het millieu zal zijn. Maar dat is een gok.