Auto theorie bewijs kwijt, binnenkort praktijkexamen. Wat nu?

Zoals de titel suggereert ben ik mijn bewijsje kwijt van mijn auto theorie examen..slordig I know maar eind deze maand (31e) ga ik afrijden en ik vroeg me af of ik nou een duplicaat moet bestellen of kan ik gewoon zonder bewijs daar naartoe om mijn praktijkexamen te volgen? Ik sta vast wel in het systeem maar heb geen idee of ik persé zo'n papieren bewijsje moet meenemen..thanks!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Het beste antwoord

Recentelijk heeft een familielid nog rijexamen (cat B) gedaan. Die had geen theorie bewijs nodig. De examinator controleerde het digitaal.

Op de website van het cbr kun je controleren of de registratie nog geldig is. Kijk hiervoor op mijn.cbr.nl en klik op resultaten (digid vereist)