Welke auto is een zuinige grote gezinsauto met een zo laag mogelijke maandlast (wegenbelasting/verzekering/garagekosten)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2K

Het beste antwoord

Die nieuwe Seat Ibiza ST Ecomotive is naar mijn idee precies wat je zoekt. Ik rijd zelf een normale Ibiza Ecomotive en rijd 1 op 22 diesel. De ST is een slagje groter (station), is niet veel zwaarder en heeft dezelfde motor dus zal niet veel met de normale uitvoering verschillen! Standaard uitvoering kost nieuw volgens mij 16.000 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volvo v50. Deze bevalt ons prima. Loopt erg zuinig en maanlasten zijn niet heel duur. Het is ook een veilige auto.

Toegevoegd na 15 minuten:
Wegenbelasting 100 euro. Auto rijdt gemiddeld 1 op 20. Het is een diesel 1400 ltr

Toegevoegd na 1 uur:
Maanlasten............maandlasten:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En er is misschien ook een V 50 forum van dat men elkaar helpt met reparaties,net zoals het Volvo 850/V 70 forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je? En waarom de min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De min is beslist niet van mij want ik hou daar niet van.
Daarom geef ik je nu een + Wat ik bedoelde met dat forum is dat wij zelf een V70 hebben en aangezien dit type praktisch hetzelfde is qua onderhoud als de 850,zijn wij lid van het volvo 850 forum en daar zijn leden die elkander helpen wat reparatie's betreft en er worden sleuteldagen gehouden.
Misschien is er ook een V50 forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ik had het anders geïnterpreteerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit,dat is de pest van het geschrevene en je kunt hier geen emoticons als hulpje plaatsen om je bedoeling goed over te laten komen. ;-)
Fiat multilpa! 6 persoons, maar de lichtste in zijn soort. Dat is voordelig ivm wegenbelasting. Rijdt 1 op 16 (diesel) goedkoop in aanschaf omdat mensen hem niet willen kopen, hij is nogal lelijk :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt de lelijkste auto die op dit moment verkrijgbaar is ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Degene die deze auto ontworpen heeft wat zeer slechtziend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Take it easy guys, ik rijd er al 8 jaar in rond :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach........De kleuren zijn wel mooi;)
citroën C4 picasso, 16hdi 92pk, Hyundai ix30 17 crdi 110 pk, opel vivarro(renault traffic en nissan allemaal zekfde model) cdti 120 pk ( en laat hem instaleren als lichte vracht)