Moet je altijd een schade formulier bij je in de auto hebben?

Hoort dat bij de orginele papieren die je bij je moet hebben

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat zijn alle orginele papieren die je bij je moet hebben ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Nee, een schadeformulier is niet verplicht in de auto, maar wel handig voor als er iets mis gaat. Het hoort niet bij de originele papieren, want het een verzekerings-document.
Originele papieren van de auto zijn de gebruikershandleiding en het serviceboekje.
Deze hoef je ook niet bij je te hebben.
Wat je wel bij je moet hebben , is je rijbewijs en het kentekenbewijs.
jc54