wat kost het om een koppakking van opel astra te vervangen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
3.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal afhankelijk zijn van welk blok u heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.carsom.nl/koppakking-vervangen/opel
Poet
9 jaar geleden
Reken maar op 800
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt naast een nieuwe koppakking ook nieuwe kopbouten nodig en de kop moet meestal ook even gevlakt en afgeperst worden. Daarnaast moet je hopen dat je kop niet beschadigt is en is het ook verstandig om er gelijk een nieuwe distributie riem, en afhankelijk van het type, een nieuwe waterpomp op te zetten

Antwoorden (1)

Hoi,

Da's altijd beetje afhankelijk van de evt.verdere schade zoals het feit dat de kop gevlakt moet worden vanwege dat deze krom is getrokken door oververhitting .
In het gewone basale geval zonder dat de kop gevlakt moet worden zou het bij mijn garage 4/5 honderd euro kosten exclusief de koppakking.
Da's voor zulke reparaties niet erg veel geld.
grt simon