Wanner is er in de ochtend file tusen Almere en Amersfoort?

Wat zijn de drukste tijden in het verkeer op snelweg van Almere richting Amersfoort?
Wat is de beste tijd om te vertrekken- in de ochtend maar ook in de middag?
Welke route is het beste/snelste?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Antwoorden (1)

Het in mijn eerste reactie genoemde gemis aan recente file-ervaring bij Almere is te ondervangen door bij de ANWB te rade te gaan.
Op deze pagina http://www.anwb.nl/verkeer/nederland/verkeersverwachting publiceert de ANWB dagelijks een geactualiseerde verwachting van het filebeeld in ochtend- en avondspits.

Voor de normale ochtendspits zoals die bijvoorbeeld morgen verwacht wordt, lijkt het inderdaad nog steeds aan te raden via de Stichtse Brug te gaan. Van de file op de A27 voorbij Eemnes zul je als het goed is net geen last hebben.

Hoe dat op drukkere dagen uitpakt, zal de tijd moeten leren (je kunt het dagelijks in de gaten houden), of iemand die wél relevante ervaring heeft.
Bordensteker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik weet idd waar te zoeken voor verwachtingen maar het ging me om de file en drukte in het algemeen, mijn man moet misschien in Amersfoort werken en we zitten te puzzelen hoe moet hij zijn werktijden eventueel aanpassen dus bv als hij om 7 uur vertrekt kan hij lekker doorrijden, of misschien kan hij pas om half acht weg en is het nog steeds rustig maar moet bv niet later dan kwart voor acht richting A27... Dan overwegen nog via Waterlandseweg rijden maar hebben geen ervaring qua files daar...