heeft iemand ervaring met audi A8 ?

ik heb een A8 op het oog die wil ik op gas lpgg3 laten rijden , wat is jullie ervaringen met zo'n auto?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.2K
paulus811
14 jaar geleden
ga je dan wel 'audifan' heten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou kunnen,moet nog blijken

Antwoorden (5)

Het is vooral het type motor dat bepaalt of LPG een optie is. FSO (bijv. de 4.2 FSI) schijnt alleen optimaal te werken met benzine. Google even op 'audi a8 lpg' en je vind meer ervaringen dan je vandaag nog kunt doorlezen.

Succes met de A8 want het is een briljante auto en een tijdloze schoonheid.
paulus811
14 jaar geleden
Wij hadden er een als taxi lopen. Er waren toch regelmatig technische problemen. Het is een pronkmobiel geen werkpaard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal op gas regelmatig problemen als je niet teveel km maakt gewoon benziene rijden is het beste ook vanwegen de belasting en beter voor je moter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou kunnen overwegen om een A8 uit Duitsland te importeren. Het aanbod is hier erg groot. Als je een aanvraag plaatst op onderstaande site gaan zij zelfs voor je op zoek en doen je een prijsvoorstel. Volgens mij moet het prima kunnen om een A8 op LPG te laten rijden. Dit bedrijf gaat geheel vrijblijvend voor je op zoek.

Succes en laat maar even weten of je er iets aan hebt gehad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gas is om op te koken :D haha ,
Kan je doen alleen de leeftijd van je auto is korter omdat er toch meer schade in het blok komt tegenover de normale ontbranding.