Bij een quiz op de radio kan je elke dag een auto bikini winnen. Weet iemand wat dat is ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke zender? Op hun site kan je vast meer info vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Radio II, programma naam ben ik vergeten maar het is om een uur of 6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's ochtends of 's avonds? Kan bij beide niks vinden overigens

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk gaat het over een hoesje dat je over de spiegels kan doen. Het hoesje is te personaliseren en kan dus ook reclame bevatten.

Toegevoegd na 24 seconden:
Of een actie, zoals tijdens het WK.

Toegevoegd na 5 minuten:
De hoes is bedacht door marketingbedrijf BeGlobal dit jaar, in eerste instantie ook specifiek voor het WK. Ik heb een nieuwe link geplaatst met meer informatie.

Waarschijnlijk is de prijsvraag dus ook zoiets, met de naam van de zender erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Wimhek;

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar het is een soort hoesje voor over de spiegel, zie link.
Mijn auto's blijven gewoon lekker topless!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hoes die je over de achterkant van je autospiegels doet om ze te beschermen.