Gratis parkeren in Arnhem-centrum?

Waar kan je dichtbij het centrum van Arnhem gratis of goedkoop parkeren? Een adres zou heel fijn zijn.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
14.9K
Kimath
12 jaar geleden
Snelle reactie of spoed toevoegen aan je vraag heeft niet veel effect hoor.

Antwoorden (2)

Voor € 2,50 per dag kun je hier parkeren en kun je de hele dag gratis ... Q-Park Broerenstraat is een goede parkeergelegenheid in het centrum van Arnhem

misschien is dit een optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb mijn auto altijd op de boterdijk staan is gratis maar je moet er wel op tijd zijn daaar het snel vol is en het centrum is op 5 minuten afstand

Toegevoegd na 1 minuut:
ik vertrek er meestal rond 9.30u en ben meestal de laatste die een vrije plek op levert voor een ander