Waar kan je hele goedkope autos halen die rijp zijn voor de sloop?

Dit gebruiken ze vaak bij tv programmas van die gestorven autos die net nog kunnen rijden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Op de sloop zelf, daar worden auto's aangeboden die minder waard zijn, dan een reparatie kost, dan zijn ze soms nog rijdend maar slooprijp. Ook worden daar auto's aangeboden die niet meer door de keuring komen. Je kunt ook een kijkje nemen op Marktplaats.