Occasion opties hebben geen bovag garantie?

Hi, ik had gelezen dat accessoires niet onder de Bovag garantie vallen, maar als ik naar de auto occasions kijk, zie ik dat zelfs airbags en abs als opties aangeboden worden. Worden die dan tegenwoordig niet standaard geleverd? Als ik de oude model niet meer op de site van de fabrikant kan vinden, betekent dat dan dat ik aan de lot van de dealer overgelaten ben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Accessoires die door de fabrikant zijn gemonteerd in of aan het voertuig vallen gewoon onder de bovag-garantie. Airbags zijn vallen typisch onder het soort opties die door de fabrikant worden gemonteerd.