stel je poulie + je vsnaar breken af nadat de anwb er een tegrote v-snaar hebben opgezet

wat nu te doen ? kan je gewoon naar de anwb gaan en zeggen dat hij eraf is gebroken nadat de anwb hem er op gezet heeft ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Een bedrijf dat een product of dienst levert is verantwoordelijk voor de kwaliteit. Als in dit geval de oorzaak van de gebroken poulie + v-snaar ligt bij de te grote v-snaar die door de ANWB erop is gelegt zullen hun de oplossing/vergoeding moeten verzorgen.

Belangrijk hierbij is dat je wel een bewijs hebt dat hun de v-snaar hebben vervangen, maar ik neem aan dat dit geen probleem is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan is de anwb verantwoordelijk en kun je ze er op aanspreken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben het met Che eens.
maar heeft die meneer mevrouw niet gezegd dat je zodra je thuis bent naar een garage moet om de juiste snaar erop te laten leggen.
De Anwb helpt je thuiskomen, ze repareren niet blijvend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vaag, de monteur had zeker zijn dag niet.
in dat geval denk ik dat je sterk staat.
dus probeer het te claimen, nee heb je ja kun je krijgen.