Hoe kan ik een goede deal maken voor een auto?

Ik wil mijn opel vectra inruilen tegen een bmw 316 of 318.
Mijn opel heeft een inruilwaarde van €6.600,- en de bmw heeft een prijs van net iets minder dan €5.000,-.

Zou een dealer hiermee akkoord gaan? En hoe kan ik het best onderhandelen als hij moeilijk gaat doen?

Ik moet er wel bij vertellen dat de occasion dealer alleen maar volvo's en bmw's aanbied, maar wel alles inruild.
Misschien gaat hij zeggen dat hij de opel ook moet door verkopen aan een handelaar enz.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

" Brutalen hebben de halve wereld toch? NEE heb je, JA kun je krijgen! " Ik weet natuurlijk niet hoe mondig jij bent, maar ik zou het gewoon proberen! Zorg voordat je begint waar voor jou de grens ligt. In het algemeen willen ze graag van een auto af