stuurbekrachtiging valt uit bij lage snelheid?

Mijn hogedrukleiding van stuurbekrachtiging was kapot. Deze is vervangen en nu valt de stuurbekrachtiging uit bij lage snelheid (inparkeren) en bij een bocht naar links. Wat kan dat zijn? Tgaat om ford focus type 2. Tevens is een 4 maand ervoor de dynamo en accu vervangen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Antwoorden (2)

Of nog steeds lucht in de leidingen !
Of de pomp heeft doordat de leiding kapot is geweest droog gestaan en daardoor inwendig lek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik schiet eerst op lucht of eventueel te weinig vloeistof.
Ontluchten is eenvoudig zelf te doen, dekseltje van reservoir afhalen, aantal keer helemaal van links naar rechts draaien (tegen de aanslag, draaiende motor).
Uiteraard wel opletten of er tijdens nog voldoende vloeistof in het reservoir zit. Als deze leeg is trek je juist weer lucht in de leidingen.

Of nog beter: als je de pomp hebt laten vervangen teruggaan naar de garage, de reparatie is immers nog niet helemaal voltooid.