Hoeveel kost het laten pimpen van een Auto bij West Coast Custom?

Hallo,

Ik heb in mijn Garage nog een oude Lamborghini (Gallardo) staan. Aangezien ik deze zomer naar Amerika ga, wou ik deze graag laten pimpen door het bekende West Coast Customs. Alleen hoeveel kost dat eigenlijk?
Ik zou hem graag mat zwart maken, de carrosie verlagen en anders. en ook nog andere lampen + meer interieur lampen.
(verscheepskosten niet meegerekend, gewoon het laten Pimpen)

Mvg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
2.5K
Antoni
9 jaar geleden
Die prijs is toch helemaal afhankelijk van wat je precies wil, welke materialen en accessoires je kiest, hoe lang men aan de auto moet werken, enzovoort? Alleen West Coast Customs kan je helpen aan een offerte met een prijs waar je wat aan hebt. Niemand kan die vraag hier voor je beantwoorden, naar mijn mening. Ik raad je aan voor een offerte contact op te nemen met West Coast Customs. Misschien kunnen zij ook aangeven wat de meerkosten zijn voor extra aanpassingen aan de auto. Dan kan je zelf kiezen hoeveel geld je uitgeeft aan het pimpen.

Antwoorden (1)

http://wiki.answers.com/Q/How_much_does_it_cost_to_have_your_car_customized_by_west_coast_customs

JB's auto 30k aan manuren en 70k aan onderdelen.