Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt trajectcontrole ook als je een rijstrookwissel doet precies tussen de 2 camera's in?

Boven iedere rijstrook hangt een camera die gericht is op dat stukje rijstrook.
Nu reed ik laatst een trajectcontrole binnen en precies toen ik onder de camera's doorging wisselde ik van rijstrook omdat ik wilde inhalen.

Toen bedacht ik me, stel dat je precies op de stippellijn rijdt, zou die dan ook je kenteken opslaan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
745
ronron1212
9 jaar geleden
die werkt gewoon hoe vaak je ook wisselt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die camera's overlappen altijd een stuk qua beeld. Dus ook als je tussen 2 camera's door rijdt dan sta je netjes op het beeld.
Bordensteker
9 jaar geleden
Omdat er door de GoeieVraag software nog steeds om *antwoorden* gevraagd wordt: de tekst van de *reactie* van Gilles111 is volgens mij tot dusverre de enig juiste verwoording van een correct antwoord, want de vraagsteller doelt op het midden tussen de twee beeldvelden van aan hetzelfde portaal opgehangen camera's in onder dat portaal doorrijden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja het maakt niet uit al wissel je van alle rijstroken meerdere malen er wordt een foto gemaakt bij het in rijde en bij het uitrijden van een traject controle de computer zal dan naar de zelfde foto zoeken en uitrekenen hoeveel tijd erover gedaan is en je dan wel of niet bekeuren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding