Waar heb je allemaal trajectcontrole op de terugweg van Schiphol naar 's-Hertogenbosch? (aub met hectometerpaaltje en snelwegnummer)

Toegevoegd na 5 uur:
Als iemand weet vanaf tm welke hmp er trajactcontrole is op de a2. U zou me een groot plezier door hiermee :)
Bvd!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je haast?
rose
11 jaar geleden
'aub met hectometerpaaltje en snelwegnummer' Er loopt hier geen personeel van je rond, geloof ik....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou zeg!
Zo bedoel ik het helemaal niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter gespecificeer dan tussen de knooppunten Holendrecht en Maarssen kan ik het online niet vinden.
Dus gewoon bij Holendrecht even afremmen en na Maarssen weer gas geven.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Niet te vinden geen zin om het verder op te zoeken, beter gewoon normaal rijden. Heb ik vorige week ook gedaan.

Het beste antwoord

Volgens mij verwar je nu traject controles met normale flitsers. Bij normale flitsers is het mogelijk een hectometerpaal te geven, bij een trajectcontrole niet.

"Trajectcontrole controleert op twee plaatsen die een zekere afstand uit elkaar liggen, en bepaalt de gemiddelde snelheid op basis van de tijd tussen het passeren van de meetpunten. Als de meetpunten bijvoorbeeld een kilometer uit elkaar liggen dan zal een voertuig dat 120 km/u rijdt het traject in 30 seconden afleggen. Alle voertuigen die er korter over doen hebben sneller gereden. Wanneer een voertuig de toegestane snelheid voor de voertuigklasse overschrijdt (een snelheidsovertreding), wordt het beeld van het voertuig onmiddellijk naar een centrale verstuurd waar een bekeuring kan worden verstuurd."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trajectcontrole

Kortom: Als ik zeg dat die begint bij hectometerpaal 123 en je remt daar en voert je snelheid bij paaltje 124 weer op, dan is de kans groot dat je een prent krijgt.

Maar goed, dat is geen antwoord op je vraag:
Je krijgt op de route van Schiphol naar Den Bosch te maken met een trajectcontrole op de A2 en wel tussen de knooppunten Holendrecht en Maarssen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Je kunt natuurlijk wel aangeven bij welk hectometerpaaltje de trajectcontrole begint, en waar hij eindigt.
bamibal
11 jaar geleden
En tussen die punten dus niet te hard rijden :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat zoek ik dus waar het traject precies begint en eindigd.