Mag je vader met groene garage platen naar de keuring gaan?

We hebben een bedrijf, maar wegen tijdsgebrek zou mijn vader of zoon naar de keuring willen gaan met handelaars platen. Mag dit?

Toegevoegd na 38 seconden:
(ze zijn niet ingeschreven)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan gewoon kostenloos een "Eendagskenteken" aanvragen en deze zelf uitprinten. Ben je zeker dat je goed zit: http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Eendagskentekenbewijs-.aspx

Antwoorden (1)

Als dit naar de keuring gaan direct verband houdt met de door uw bedrijf opgegeven bedrijfsactiviteiten (maar dat wordt uit jouw verhaal niet duidelijk), dan kan je
iemand aanwijzen om deze bedrijfsactiviteit voor jou uit te voeren (maar dat wordt wellicht lastig aantoonbaar als er geen dienstbetrekking is) en die persoon mag dan daarvoor de "groene platen"gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben vergeten te melden dat dit in belgie is.
Het gaat dus om verkochte wagens die gekeurd moeten worden voor verkoop.