waar afdekkap mistlamp ford focus 2004 bestellen?

Ik ben op zoek naar het afdekkapje van een mistlamp van een ford focus uit 2004. Waar kan ik deze on-line bestellen en wat zijn de kosten hiervan?

Ik heb een plaatje toe gevoegd voor de duidelijkheid.

Picture for question
10 jaar geleden
in: Auto's
1.2K
Thecis
10 jaar geleden
Ja, maar via een dealer betaal je sowieso al te veel. Die hebben hun eigen winst er nog eens over. Voor een ander onderdeel betaalde ik nieuw 200 euro en via de dealer 450 euro (trekhaak, origineel, zonder montage).
Dit onderdeel zal goedkoper zijn, maar de dealer rekent gewoon te veel...
Poet
10 jaar geleden
Dit zijn overigens ideale dingetjes om bij een sloperij te halen. Oude Ford Focussen 2004 liggen daar bij bosjes
Thecis
10 jaar geleden
Dat is wel weer goed om te weten. Zo'n 2-3 jaar geleden waren er bijna geen focussen te vinden op de sloop. Toen reden ze kennelijk allemaal nog. Was er van uit gegaan (what did they say about assumptions...) dat het nog steeds zo was.

Antwoorden (2)

Ik zou het bij onderdelenlijn.nl kijken. Moet u wel een aanvrag plaasten. Uw aanvraag wordt verspreid onder 127 auto-demontage bedrijven, sloperijen en leveranciers
Auto-demontage bedrijven nemen telefonisch, via e-mail of sms contact met u op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop hier een nieuw lampje (inclusief kap) voor zo'n 30 euro.
De kap zit geplakt op dat hele dingetje waarin het lampje zit. Je kunt dat het beste in zijn geheel vervangen dan heb je geen gedoe met plakken.
10 jaar geleden
Thecis
10 jaar geleden
Helaas is dit de mistlamp en niet de afdekkap (zie plaatje). Staat ook raar om aan de ene kant een mistlamp te hebben (die ik niet kan aansluiten) en aan de andere kant alleen een afdekkap heb zitten... Tevens hoef ik niets te plakken. Het afdekkapje kan je er gewoon inklikken. Plastic roest niet en er zit geen electra dus waarom dan afplakken?
Poet
10 jaar geleden
Ok. Misschien heb je toch wat aan de site
Thecis
10 jaar geleden
Ik had nog wel even gekeken, maar zag niet zo snel iets van mijn gading. Wel een hoop onderdelen te vinden, dat zeker.