Hoe kan ik deze lakschade het beste aanpakken ?

Ik heb een BMW 320i en ben met mijn rechtervoorbumper ergens langsgeschuurd,het is volgens mij niet door,het is vrij glad en op enkele plekken iets ruw,als je er met water of sopje overeen gaat dan verdwijnt de schade maar komt hierna weer terug,hoe kan ik dit nu het beste aanpakken met een anti krasmiddel of was zonder meteen met verf of een lakstift te gaan experimenteren,uiteraard kan je naar de garage maar het kost ook wat misschien is het wel makkelijker te verhelpen omdat het vrij dun erop ligt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Het beste antwoord

Ga naar een auto speciaalzaak .
En koop daar een potje commandant .
Ik denk dat je nr. 4 moet hebben .
En breng het met een doek op de krassen en dan licht oppoetsen .
Zijn die krassen nog niet weg , dan schuren en bij laten spuiten .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer het eerst met een polijstmiddel
dus poetsen met een lichte polijstpasta.
dan haal je al heel veel weg, helemaal krijg je hem echter niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Professioneel laten polijsten en daarna in de was zetten. Als je in de buurt van Rotterdam woont kan ik je een bezoek aan Carclean aanraden. Of je dit onzichtbaar wegpoetst betwijfel ik eerlijk gezegd wel. Waar lak weg is poets je het niet terug.
paulus811