Wat zijn de kosten om druklager van vw caddy uit 2005 te laten repareren?

Heb m net 4 weken geleden gekocht bij vw/Audi dealer in blokker

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
4.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je geen garantie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt dit invullen,je krijgt dan verschillende offerte's van garage's. https://www.carsom.nl/reparaties
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk niet...helaas..
Bedankt voor je antwoord

Het beste antwoord

Vooropgesteld: een druklager valt niet te repareren. Deze dient vervangen te worden maar... dan kom je hiermee nog niet weg. Redelijkerwijze mag je aannemen dat ook de je drukgroep en koppelingsplaat hun beste tijd hebben gehad. Dus zou ik adviseren om deze maar gelijk te laten vervangen omdat bij reparatie de versnellingsbak toch al van de motor is gedemonteerd en kom je later niet voor de verrassing te staan dat e.e.a. weer gedemonteerd moet worden en weet je zeker dat je koppeling weer helemaal 'op orde' is. De vraag is wat dit gaat kosten. Dit is lastig te bepalen omdat sommige garages een vast tarief hanteren en andere materiaal een arbeidsloon in rekening brengen. Ga er maar van uit dat minimaal 5 uur arbeid in rekening wordt gebracht wat tussen de 60 en 90 Euro ex BTW kan liggen dan nog 100 a 200 Euro materiaal. Dan zit je al gauw op €500 . Hoop voor je dat je garage bij de Bovag is aangesloten en dat je (gedeeltelijke) schade hierdoor gedekt wordt. Mvg. TX
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top, dank je!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan. Ik put uit eigen ervaring en kennis waarbij auto's een van mijn favorieten is.