Hoe bevalt de ANWB versnelde rijopleiding?

En wat heb je er uiteindelijk voor betaald (b.v. hoeveel lessen/examens)?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Twee van mijn kinderen hebben geprobeert snel hun rijbewijs te halen. Uit eindelijk zijn ze allebij gezakt en hebben er net zo lang overgedaan als via een gewone rijschool. Ondanks de inschatting van de ANWB. Het koste veel energie en geld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bevalt prima meteen gehaald, standaard bedrag betaald en je bent er snel vanaf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kun je hier gewoon vanaf het begin af aan, je rijbewijs halen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja
De ANWB stuurt al jaren foute slagingspercentages de wereld in.

Er waren peroides dat het percentage op slechts 33% lag.

De anwb zegt. Ons percentage is X% want dat is geslaagd. Of dat na 1 of 20 keer is zeggen ze dan niet. Dus ze geven het eprcentage op dat bij hun van de leerlingen uiteindelijk een rijbewijs haalt. Ja die ligt bij de meeste hoog. Ergens zal iemand ooit slagen.

De kwaliteit van de opleiding is absoluut niet beter dan bijvoorbeeld Bovag of andere erkende rijscholen.