Hoeveel ben je ongeveer kwijt aan de verzekering en de belasting van een auto in een maand?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

ik ben 24 rij 6 jaar schade vrij, rij in een snelle golf 2,3l v5 en betaal nu 35 euro wegenbelasting en verzekering, tot 24 jaar betaal je aanzienlijk meer, omdat je dan nog in een risicogroep zit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

hangt ervan af, wat is het type auto, je leeftijd, hoe je hem wilt verzekeren etc etc
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geheel afhankelijk van je situatie, leeftijd, aantal jaren al verzekerd, gewicht van je auto, waar je woont..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk eens bij ohra.nl (daar kan je via de website een prijsopgave krijgen, zonder dat je wordt doodgebeld om de verzekering af te sluiten).
De belasting kan je nakijken op de site van de belastingdienst.

Succes!