Hoe kun je aantonen als een auto een deuk heeft, dat jij die niet hebt gemaakt?

Mijn moeder heeft tegen een auto aangereden, en daardoor is de bumper van de andere auto kapot. Maar hun beweren dus dat er op een andere plek ook een deuk zit door mn moeder, hoe of door wie kun je aantonen dat dat niet zo is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Die 'andere' deuk moet overeenkomen met mogelijke raakvlakken/contouren van jouw moeders auto. Vaak kan je daarmee wat aantonen...

Ik hoop dat je moeder een schadeformulier ingevuld heeft. Bij mij was dit ook het geval, ik had een kras veroorzaakt op een andere auto en zij beweerde ook meteen dat haar bumper los zat en weet ik het allemaal wel niet. Op het schadeformulier heb ik dus ook alleen bij schade "kras op lak" aangegeven, dit heeft deze vrouw dus ook ondertekend. Achterop krijg je ook nog de kans om je verhaal te doen voordat je het formulier naar je verzekering opstuurt. Ik heb dit voorval toen ook vermeld en daarna gedacht: laat de verzekering het maar uitvechten. Toegevoegd na 2 minuten: Ook nog als tip, onderteken het schadeformulier dus NIET als daar dingen opstaan waar jij niet mee akkoord gaat, als zij er dus opzetten (voorop dus) dat er meer kapot is dan wat jij vindt, niet mee akkoord gaan!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100