Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een zuinige( 1 op 20)betrouwbare veilige lange afstandsauto ?’

Toegevoegd na 10 uur:
Wel een gezinsauto.

Toegevoegd na 23 uur:
2 kids en 2 ouders

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou een BMW 320 D nemen met die wensen. Heerlijke auto voor lange afstanden, zuinig (1 op 20 is goed te halen), betrouwbare techniek en een erg goede restwaarde.
(Lees meer...)
paulus811
10 jaar geleden
Een andere mogelijke auto is een Volvo, met name uit de XC serie. Zelf heb ik een XC70, en die rijdt makkelijk 1 op 20, niet te hard optrekken en netjes rijden op de snelweg, en daarnaast genoeg ruimte en ook een comfortabele auto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een gezinsauto voor lange afstanden en dan 1:20 wordt dan sowieso een diesel. Ik ken geen enkele benzine auto van dit kaliber die dit haalt. Diesels zijn er voldoende met de gestelde eisen. Denk bv. aan Citroen C4 Picasso, de Fiat 500L, Ford B-Max. Deze zijn allen comfortabel, betrouwbaar en hebben volop ruimte. Met meer kofferruimte bv. de Citroen Berlingo die ook heerlijk rijdt., de Fiat Dobló, VW Touran of de iets kleinere Renault Kangoo, maar er zijn nog zoveel merken met iets dergelijks. De meesten zijn tegenwoordig zeer betrouwbaar en veilig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding