Hoe kan ik de verkeersinformatie uitschakelen op mijn autoradio van Carminat?

In mijn Reneault Laguna zit een auto radio/ navigatie systeem van Carminat. De navigatie gebruiken wij niet, enkel alleen de radio.
Ik krijg elke keer de verkeersinformatie te horen, wie kan mij vertellen hoe ik deze kan uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
32.6K

Het beste antwoord

Bij de bedieningspanelen onder je navigatiesysteem (handleiding) moet je deze in en uitschakelen. Als het net als bij ons is, zit er een knop, met 4 tekens. Ik meen het rechtse teken (dus oostkant) als je deze inschakelt staat er een kleine melding in de rechterbovenhoek van het navigatiesysteem. Bij het uitschakelen gaat dit ook weg.

Als het nog niet duidelijk is moet ik vanavond even in de auto kijken, dan hoor ik het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk zit er een TI of TA-knopje op je radio. Als je dat uitzet, doet hij het niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indien je in het bezit bent van de hanleiding zal er ongetwijfeld wel instaan hoe dit moet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die heb ik dus, maar dat is alleen voor de navigatie...informatie over het gebruik van de autoradio is daar niet bij, alles staat op cd
AWM
14 jaar geleden
En geen antwoord op de vraag.