Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Auto's hebben soms de mooiste wielen, maar waarom doet men geen wieldoppen op die lelijke wielen met winterbanden ??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn ook mensen die graag willen laten zien dat ze winterbanden hebben. Als je er doppen op doet dan lijkt het net of je hele goedkope wielen erop hebt. Als je de doppen er niet op doet geef je eigenlijk aan : Dit zijn mijn winterbanden en ik heb nog een hele mooie set met zomerbanden die ik graag mooi wil houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is alleen maar een kwestie van smaak. Ik heb wieldoppen op mijn velgen met winterbanden, maar daar is natuurlijk geen enkele noodzaak toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vraag me dat soms ook af, voor de zomerwielen worden soms kapitalen uitgegeven en voor de winterbanden zijn ze lelijk zwart. Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat de winterbanden vaak op een extra set goedkope wielen wordt gemonteerd waarbij het makkelijk moet zijn om kettingen te monteren als men naar de wintersport gaat. Doppen en velgen beschadigen dan gemakkelijk en zitten in de weg.
(Lees meer...)
paulus811
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding