Ik heb een set sneeuwkettingen maat 90 liggen en heb banden maat 215 50 17. Passen deze sneeuw kettingen om mijn banden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (1)

Dit antwoord is al eens heel duidelijk gegeven door "babyfaced". Niet ieder merk hanteert dezelfde soort maten voor sneeuwkettingen. Vaak kun je op de doos of box waarin je kettingen zitten, lezen of deze gepast zijn voor jou banden.

Op de onderstaande link van Halfords kun je de gegevens van jou band invullen en dan zie je de bijbehorende (passende) sneeuwkettingen als resultaat.